assalamualaikum n salam sejahtera

hai kawan2 nie hari pertama saya wat blog..rasa gembira..selamat dtg kt blog saya tau..still tak bnyk isi pun...ngah bljar2 lah nie...hehhehe

Wednesday, 27 July 2011

first time.....

assalamualaikum....nak crita...perkara nie berlaku time sy n family sarapan pagi..ngah2 sarapan..my pak cik dtg rumah..terpernjat mak oi....nak tempah kek katanya utk isterinya yg tersayang..saya ok jer lah..rezeki dtg jgn ditolak..hehhehee....

tup2 my pak cik kata suruh tulis nama isterinya...terkejut tmbah takutlah..coz tgn still keras lg..tak pndai wat lah..kata ngan dia tak beranilah...takut tak lawa nnti..kek nye jdk apa karang....dia(pak cik) still paksa sya dgn nada lembut lah..lbh pada pujuk kot..hahhaha...kita jgn kata apa2 tau if tak lawa..hhaaaaaaaaaa... nielah hasilnya....

bolehlah dr tak pat memenuhi kehendak pak cik saya tue..hehehhe...oklah..utk cubaan pertama..sy tulis pakai buttercream..tp sebenarnya pakai coklat putih pun boleh gak..saja nak menyusahkan diri sendiri....kan time wat buttercream tue bnyk lbh tau..maklumlah sapa suoh pndai2 wat bebanyk..hahah...
apalgi mempergunakan lah buttercream tue deko kat ats kek yg ditempah oleh akak sya zarina binti taib a.k.a kak ngah....utk dia nye kawan baik.... nadzirah...



ok tak???/hahahahah..tak lawa sgt..tp buttercream tue tak mbzirlah jdnya...wssallam

No comments:

Post a Comment